суботу, 10 грудня 2016 р.

Кумедні випадки, які багато про що говорять

Результат пошуку зображень за запитом "кумедні фотографії дітей"
До вашої уваги - приголомшливі гумористичні замальовки про батьків і дітей

Дитячий гумор дуже безпосередній! Але щохвилини ми маємо пам'ятати: ми виховуємо наших дітей і тоді, коли зовсім не збираємося це робити!


***
Сиджу, втомилася, замислилася, дочка м'яко чимось стукає ззаду по голові, обертаюся, вона посміхається, і ... розчісує мене йоржиком для унітазу. Втому - як рукою зняло ...


***
Укладають сина спати, наспівуючи йому пісеньку. Через 10 хвилин з ліжечка голос:
- Мам, можна я спати вже буду, чи ти поспівати ще хочеш?

***
Час пік. У тролейбусі їде мама з донькою років п'яти. Мати дістає апельсин, чистить його, дає доньці, а шкурки викидає в прочинене вікно. Пасажири обурюються.

Дитина теж:
- Мам, ну що ж ти!

Пасажири схвально підхоплюють:
- У такої матусі така вихована дитина.

І дитина закінчує фразу:
- Їх же в самогон треба класти!

***
- Мам, а що це в тебе живіт все більше і більше?
- Доню, я їла кавун і випадково проковтнула насіннячко, тепер всередині мене росте новий кавунчик!

Дочка руки в боки:
- А чи не вагітна ти, голубонько ?!

***
Приходить мама за дитиною в садок. Дивиться, діти в пісочниці сидять з телефонами, а вихователька на лавці спить.

- Що ж ви спите? У вас же все діти розбіжаться!
- Та куди вони подінуться, у нас Wi-Fi тільки в межах пісочниці!

***
Онук років п'яти голосно питає:
- Ба, а скільки тобі років?

Вона намагається уникнути відповіді. Онук наполягає:
- Ба, ну скажи першу цифру.
- П'ять.
- А другу?
- Чотири.
- А третю?

***
Другокласник Артем запитує у
 батьків, які їдуть з ним у машині:
- Котра година?

Йому кажуть:
- Подивися на своєму сотовому телефоні.

І у відповідь на те, що його він забув удома, в два голоси наполегливо пояснюють, що виходячи з дому, треба обов'язково брати з собою телефон, ключі та гроші.

- Я ж з вами їду, - намагається виправдатися син.

- Ну і що, - парирують батьки. - А якщо біля магазина зупинимося, а ти там загубишся, подзвонити не зможеш, без грошей на автобусі до будинку не доїдеш, без ключа в квартиру не потрапиш. А якщо землетрус або повінь (сюжети практично усіх програм ТБ).

Після батьківських нотацій слідом задають закономірне питання:
- Ну, і які висновки з нашої розмови ти зробив?

Відповідь:
- Даремно я у вас про час запитав.

***
Дівчинка років чотирьох виходить з татом з під'їзду і голосно вітається з бабусями, які сидять на лавочці:

- Здрастуйте, Козині Морди!

***
Коли ми були маленькими, ми не парилися з приводу того, що нам одягнути. Нас одягали батьки. І дивлячись на свої дитячі фотографії, я розумію, що батьки теж не парилися.

***
Сьогодні діти в два роки можуть розблокувати телефон, планшет, вийти в інтернет і відправляти повідомлення. ))) Що робив я на два роки? Я їв пісок!

***
Дитина пише: «радители». Я питаю: «А яке перевірочне слово?»
Ласкаво примружившись відповідає: «Радість!»
Навіть виправляти не хочеться ...


Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар