суботу, 25 лютого 2017 р.

ПРИТЧА "ЩО ПОСІЄШ, ТО Й ЗБЕРЕШ"


....І тільки Чесність нам Довіру подарує! ...

Один імператор на Далекому Сході старів і розумів, що настав час вибрати спадкоємця.
Замість того, щоб вибрати когось зі своїх радників або дітей, він вирішив вчинити по-іншому.
Одного разу він зібрав всіх молодих людей своєї імперії і сказав:
«Прийшов час поступитися престолом і вибрати наступного імператора.
Я прийняв рішення і виберу одного з вас».
Діти були шоковані!

Але імператор продовжив: «Сьогодні я дам кожному з вас насіннячко.
Одне дуже особливе насіннячко.
Я хочу, щоб ви посадили це насіннячко, полили його і повернулися сюди рівно через рік з тим, що виросте у вас з одного цього насіння.
Потім я оціню рослини, які ви принесете, і той, кого я виберу, стане наступним імператором».

У той день там був хлопчик на ім'я Лінг, як і всі інші, він отримав насіннячко.
Повернувшись додому, він схвильовано розповів мамі всю історію.
Мати допомогла хлопчикові дістати горщик і землю для розсади, він посадив насіннячко і дбайливо поливав його.
Він поливав його кожен день і дивився, чи не проросло воно.
Тижнів через три деякі хлопці вже говорили про свої насінинки і про рослини, які починали проростати.
Лінг продовжував перевіряти своє насіннячко, але так нічого і не виросло.

Три тижні, чотири тижні, п'ять тижнів. Все одно - нічого.
До цього часу інші вже говорили про свої рослини, але у Лінга не було рослини, і він відчував себе невдахою.
Минуло шість місяців, а в горщику Лінга, як і раніше, нічого не було.
Він точно знав, що зіпсував своє насіннячко.
У всіх інших були дерева і високі рослини, а у нього було порожньо. Проте, Лінг нічого не сказав своїм друзям.
Він просто продовжував чекати, коли його насіннячко зійде.

Нарешті пройшов рік, і всі хлопці понесли свої рослини імператору на оцінку.
Від цієї ситуації Лінгу було не по собі, але він взяв свій порожній горщик і відправився до палацу.
Коли Лінг вже був на місці, його вразило розмаїття рослин, вирощених іншими хлопцями. Вони були красиві, різних форм і розмірів.
Лінг поставив свій порожній горщик на підлогу, і багато хлопчаків почали сміятися над ним.
Деякі жартували: «Ей, непогана спроба».

Коли імператор прибув, він оглянув кімнату і привітав молодих людей.
Лінг намагався сховатися позаду всіх.
- «Які чудові рослини, дерева і квіти ви виростили», - сказав імператор.
- «Сьогодні один з вас буде призначений наступним імператором».
Раптово, в кінці залу імператор помітив Лінга з порожнім горщиком.
Він наказав своїм козакам привести його. Лінг був шокований.
«Імператор знає, що я невдаха! Напевно, він накаже мене стратити».

Коли Линга підвели до імператора, імператор запитав його ім'я.
«Мене звуть Лінг» - відповів він.
Всі діти сміялися і жартували над ним. Імператор попросив всіх замовкнути.
Він подивився на Лінга і оголосив натовпу: «Привітайте вашого нового імператора! Його звуть Лінг! »
Лінг не міг в це повірити. Адже він навіть не зміг виростити зернятко.
Як може він бути новим імператором?

Потім імператор сказав:
«Рівно рік тому, в цей же день, в цьому місці я дав вам усім по насіннячку.
Я сказав вам взяти насіннячко, посадити, поливати його і принести мені його назад сьогодні.
Але всім вам я дав зварене насіння, яке б ніколи не виросло.
Всі ви, крім Лінга, принесли мені дерева, рослини і квіти.
Коли ви виявили, що насіннячко не збирається проростати, ви підмінили насіння, яке я вам дав, на інше.
Лінг був єдиним, хто сміливо і чесно приніс мені горщик з моїм насіннячком.
Тому саме він і буде новим імператором!»

❤ Якщо ви посадите чесність, ви пожнете довіру.

❤ 
Якщо ви посадите доброту, ви пожнете дружбу.

❤ 
Якщо ви посадите смиренність, ви пожнете велич.

❤ 
Якщо ви посадите завзятість, ви пожнете перемогу.

❤ 
Якщо ви посадите повагу, ви пожнете гармонію.

❤ 
Якщо ви посадите наполегливу працю, ви пожнете успіх.

❤ 
Якщо ви посадите прощення, ви пожнете примирення.

❤ 
Якщо ви посадите відкритість, ви пожнете близькість.

❤ 
Якщо ви посадите терпіння, ви пожнете розвиток.

❤ 
Якщо ви посадите віру, ви пожнете чудеса.

Тому давайте будемо уважні до того, що ми садимо зараз.
Адже це визначає те, що ми пожнемо завтра.
Тобто, насіння, які ми садимо зараз, поліпшать або погіршать наше життя. І коли-небудь ви будете насолоджуватися результатами, тому що заплатите за той вибір, який посадили сьогодні.


Дхірашанта Прабху, автор публікації: Valeryi Vildanov

Немає коментарів:

Дописати коментар