вівторок, 22 листопада 2016 р.

Моїм учням з 5 - Б та 7 - А класів

Результат пошуку зображень за запитом "міксіке фото"
Дорогі мої дітки!!!
Я знаю, що вам подобається розв'язувати математичні завдання та приклади. Але іноді зовсім не хочеться записувати ці обчислення.

Тому я пропоную вам гарний тренажер для швидкого усного рахунку та розв'язування  завдань різної степені складності. Саме цікаве те, що ви
самі можете вільно обирати теми і складність завдань, і займатися у зручний для вас час.

Цей освітній портал створили в Естонії та назвали Міксіке, що в перекладі українською означає «Чомучки».

Міксіке - освітнє онлайн середовище надає можливість вчителям, учням і батькам створювати та використовувати власні навчальні онлайн матеріали, а також використовувати онлайн- колекцію навчальних матеріалів, яку спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту. Також освітнє онлайн середовище Міксіке дозволяє організовувати та проводити навчальні змагання серед учнів школи, між учнями різних шкіл області або країни, а також між школами різних країн Європи. Всі заходи в рамках проекту для загальноосвітніх навчальних закладів України проводяться безкоштовно. Детальніше

Для того, щоб зареєструватися в Міксіке, ви можете зайти сюди та заповнити усі вільні поля інформацією про себе. 
Саме головне - створити для себе нік-нейм буквами англійського алфавіту без пробілів такий, за яким ми всі могли б легко впізнати ваше ім'я.  Наприклад, я для себе зробила так:  TetjanaVasulivna.  Для вас буде простіше, якщо зареєструю вас я сама, щоб ви не помилилися при написанні моєї пошти та телефона тощо. Тому я вам пропоную  в коментарях під цим повідомленням написати мені таку інформацію про себе:

Прізвище та ім'я (українською), нік-нейм англійськими буквами без пробілів (8 символів) . день, місяць та рік народження.
Наприклад:
Люцканова Олександра,  AleksaLux,  16.09.2006,
Москальова Валерія, ValeriaMosk, 31.12. 2005.

 Усі зареєстровані діти можуть брати участь у тренуваннях, а потім --  і у змаганнях. Навіть ваші тренування у Прангліміне (математичних конкурсах), при яких ви заробляєте бали, збільшують ваш рахунок, а значить, і ваш рейтинг у класі та гімназії. Ви самі можете побачити свій результат та результати однокласників та інших учнів гімназії після кожного тренування. У себе на сторінці я бачу ваші рейтинги і за їхніми результатами можу виставляти вам оцінки в журнал.

Докладніше  про Міксіке можна узнати в цій презентації.

Немає коментарів:

Дописати коментар