середу, 28 червня 2017 р.

Одкровення сера Вінстона Черчілля:

        1. Хочете, щоб в суперечці ваше слово було останнім? Скажіть опонентові «Мабуть, Ви маєте рацію».

        2. Легше керувати нацією, ніж виховувати чотирьох дітей.

        3. Самий надійний спосіб зіпсувати відносини - це почати з'ясовувати їх.

        4. Коли двоє б'ються - виграє третій.

        5. Я - оптиміст. Не бачу особливої користі бути чимось ще.

        6. Якщо ви йдете крізь пекло - йдіть, не зупиняючись.

        7. Брехня встигає обійти півсвіту, поки правда одягає штани.

        Мільярдер Уоррен Баффет, виступаючи перед студентами, наголосив: «Єдине, що нас відрізняє, - це те, що, прокидаючись вранці, я приступаю до улюбленої справи. І у мене є можливість займатися нею кожен день. Якщо хочете почути від мене щось розумне, кращої поради я дати не зможу »

Немає коментарів:

Дописати коментар