вівторок, 18 жовтня 2016 р.

Хілларі Клінтон про життя і політику

27CclintonB
1. «Я вірю в те, що будь-яке завдання, якщо до нього підійти з оптимізмом і позитивним настроєм, може бути виконане».

2. «Я ні на секунду не сумніваюся в тому, що без активної участі жінок в економіці, політиці, миротворчих місіях, в самих різних аспектах суспільного життя, жодна країна не зможе до кінця реалізувати свій потенціал».


3. «Кожен момент з оглядкою назад, гальмує наш рух вперед ... В цьому світі і світі майбутнього ми або повинні рухатися вперед, або взагалі не рухатися нікуди».

4. «Завжди треба мітити високо, багато працювати і сильно любити те, у що віриш. При зустрічі перепони слід зберігати віру. При падінні слід негайно підніматися і ніколи не слухати тих, хто говорить, що не варто рухатися далі».

4. «Суть розумної влади - розумні люди!»

5. «Права людини - це права жінок, а права жінок - це права людини».

6. «У певний момент життя ми починаємо усвідомлювати, що більша частина речей, які відбуваються в нашому житті, знаходяться поза нашим контролем. Зате те, як ми на них реагуємо, ми контролювати можемо. Я завжди намагаюся про це пам'ятати».

7. «Різниця між політиком і політичним діячем в тому, що політик думає про наступні вибори, в той час як політичний діяч думає про наступне покоління».

8. «Ні в якому разі не можна приймати рішення, на які підштовхує преса або інші політики. Потрібно залишитися в тиші і задуматися про те, що важливо для тебе».

9. «Вихід з убогості повинен починатися у кожного в голові».

10. «Президент має право звернутися за порадою до будь-якого, хто може дати йому добру пораду. Навіть до родичів».

11. «Я, безумовно, вважаю себе феміністкою, я глибоко вірю, що жінки заслуговують рівних прав з чоловіками і рівної відповідальності».

12. «Я хотіла бути голосом тих, хто сам не може за себе заступитися, за мільйони і мільйони дівчат і жінок, змушених мовчати ...».

13. «США повинні поліпшити координацію з іншими країнами для протистояння тероризму».

14. «Я була готова звернути Біллу шию! Мені довелося одночасно ненавидіти чоловіка і підтримувати президента».

15. «Якщо мені хочеться скинути ту чи іншу статтю з першої смуги, я просто змінюю свою стрижку».


Немає коментарів:

Дописати коментар