понеділок, 10 жовтня 2016 р.

Найкраща школа ...


Батьки вибирали для сина кращого вчителя. Вранці дід повів онука до школи. Коли дід і онук увійшли на подвір'я, їх оточили діти.

- Який смішний старий, - засміявся один хлопчик.


- Ей, маленький товстун, - скорчив пику інший.

Діти кричали і скакали навколо діда і онука. Тут вчитель шарпнув за дзвінок, оголошуючи початок уроку, і діти втекли.

Дідусь рішуче взяв онука за руку і вивів на вулицю.

- Ура! Я не піду в школу, - зрадів хлопчик.

- Підеш, але не в цю, - сердито відповів дід. - Я сам знайду тобі школу.

Дід відвів онука в свій будинок, доручив його турботам бабусі, а сам пішов шукати кращого вчителя. Побачивши яку - небудь школу, дід заходив у двір і чекав, коли вчитель відпустить дітей на перерву. У деяких школах діти не звертали на старого уваги, в інших - дражнили його. Дід мовчки повертався і йшов. Нарешті він увійшов в крихітний дворик маленької школи і втомлено притулився до огорожі. Задзвенів дзвінок, і діти висипали на подвір'я.

- Дідусь, вам погано, принести води? - почувся голосок.

- У нас у дворі є лавка, сідайте будь ласка, - запропонував один хлопчик.

- Хочете, я покличу вчителя? - запитала інша дитина.

Незабаром у двір вийшов молодий учитель. Дід привітався і сказав:

- Нарешті я знайшов кращу школу для мого внука.

- Ви помиляєтеся, дідусь, наша школа не найкраща. Вона маленька і тісна.

Старий не став сперечатися. Він про все домовився з учителем і пішов.

Увечері мама хлопчика запитала діда:

- Батько, Ви неграмотні. Чому ви думаєте, що знайшли кращого вчителя?

- По учням впізнають вчителів, - відповів дід.

Тетяна Шамина в співтоваристві Нержавіюча мудрість

Немає коментарів:

Дописати коментар