понеділок, 24 червня 2024 р.

Декларація самовизначення




 Я жива жінка, втілення вічних Духа і Душі, донька Бога-Творця, створена за його образом та подобою, донька великого народу слов'ян-русів, наділена душою та свідомістю, розумом і совістю, честю й гідністю, у міжнародному правовому статусі людини із збереженням усіх прав і свобод, із власним ім'ям Тетяна
, даним мені моїми батьками, по-батькові Василівна, із великого рода Шкадроть, (у скасованому шлюбі - Кучинська).

Є Творець світу, в якому кожна людина має повні безумовні і безмежні права і свободи: свободу вільного вибору, свободу вільного слова та думки, свободу переміщення, свободу від страха та потреб, свободу від хвороб, свободу від зовнішнього керування думками, словами та діями, свободу від обмежень, і права, закріплені в міжнародних деклараціях, конвенціях та пактах, а саме - в Загальній декларації прав людини, в Конвенції ООН про права людини,  в Конвенції про права людини і громадянина та Міжнародному пакті про громадянські та політичні права людини та в Конституції України.

Я народжена живою своєю мамою - жінкою з іменем Олександра, по-батькові Дмитрівна, із роду Герасимових та від батька з іменем Василь, по-батькові Михайлович, із роду Шкадроть - другого дня місяця квітня 1967 року за Григоріанським календарем на Мідгард-Землі, в місті Житомир Житомирської області, в Українській Радянській Соціалістичній Республіці, географічні координати: 50° 15′ 16″ північної широти28° 39′ 28″ східної довготи, висота Житомира над рівнем моря 221 м.

Факт мого народження зафіксовано в місті Житомирі Житомирської області Української Радянської Соціалістичної Республіки дня 19-го місяця квітня 1967 року Відділом державної реєстрації актів цивільного стану Житомирського міського управління юстиції за актовим записом номер 706, на підставі довідки першої Житомирської міської лікарні.

Вказане місце народження: місто Житомир Житомирської області, Українська Радянська Соціалістична Республіка, СССР.

Свідчу про те, що я знаходжуся в живих із дня мого народження, і ні на одну секунду не була юридично мертвою або безвісті пропавшою ні на суші, ні на морі. Свідчу про те, що я свідома, дієздатна і не потребую жодної опіки чи патронажа.

Свідчу, що особисто я є єдиним власником та бенефіціаром (вигодонадобувачем) своїх імені, тіла, розуму, духу і душі. Свідчу, що я є єдиною законною власницею та єдиним вигодонадобувачем своїх персональних даних Тетяна Василівна Шкадроть і Тетяна Василівна Кучинська в будь-якому порядку і в будь-якому написанні - строчними, великими, маленькими чи заглавними, на будь-яких мовах світу, будь-якими шрифтами.

Свідчу, що я є сувереном, власницею і вигодонадобувачем будь-яких активів, цінних паперів і будь-якої власності, рухомої чи нерухомої, інтелектуальної, усної чи письмової, виписаних на будь-якій мові світу на мої ім'я, прізвище, по батькові або на персональні дані моєї фізичної особи Кучинської Тетяни Василівни. Я, за правом народження, вступила в права повної власниці та розпорядниці землі та іншого майна моїх предків, де б вони не знаходилися і хто б не знаходився на них. 

Відкликаю будь-які раніше передані мною (без моєї свідомої письмової згоди, засвідченої нотаріально) права на будь-яку мою власність, в тому числі анулюю будь-які здійснені мною раніше (усно чи письмово) факти передачі моєї влади до кожного, хто керує й розпоряджається моєю власністю людини, як законної спадкоємці моїх родів по маминій і татовій лініям, як частини українського народа, в тому числі й на виборчих дільницях, оскільки всі ці договори оферти були нікчемними, бо не були акцептовані по закону із повним роз'ясненням суттєвих умов оферти та правових наслідків для мене як для людини. 

Знімаю із себе абсолютно всі раніше надані клятви, присяги та обіцянки, розторгаю та анулюю абсолютно всі раніше підписані мною (без моєї свідомої письмової згоди, засвідченої нотаріально) або акцептовані усно чи мовчазно договори і оферти, які порушують або звужують мої права та свободи як людини, оскільки мене ввели в оману, не повідомивши мені повної та вичерпної інформації про умови правочинів та правові та інші наслідки з них, в тому числі й авторські твори усіх без виключення юридичних осіб приватного права, названі "законами", ''указами" і "постановами" та інше.

Свідчу, що я не маю жодних конституційних зобов'язань перед жодними юридичними особами приватного права, як би вони не називались і які б оферти, вимоги, зобов'язання та претензії до мене не ставили.

Лишаю за собою право вільно використовувати для повного здійснення моїх прав і свобод, без обороту і шкоди для мене, для моєї родини та для прийдешніх поколінь мого роду - будь які документи (в письмовому, електронному чи іншому форматі), які знаходяться у мене у власності, на руках і які визнаються та визначаються фізичними й юридичними особами будь-якого права як посвідчення моєї власності - фізичної особи. 

Я категорично забороняю усім без виключення, незалежно від форми отримання ними моєї згоди чи дозволу від мене (окрім моєї свідомої письмової згоди, засвідченої нотаріально), володіти, зберігати, обробляти, вносити в будь які реєстри, передавати третім особам, розпоряджатися моїми персональними даними, які належать мені та ідентифікують мене як Тетяну Василівну Шкадроть чи Тетяну Василівну Кучинську, як і мою власність, фізичну особу "Кучинська Тетяна Василівна".

Я не є товаром, предметом, майном, річчю, персоною, особою, обличчям, фізичною особою, юридичною особою, платником податків в юридичні особи чи структури приватного права, громадянкою будь-якої держави, мігрантом та інше, тому забороняю називати мене і вважати мене такими чи ще будь-якими термінами, оскільки я є душа,жива жінка, людина.

Вимагаю називати мене виключно, згідно моїй природі та моєму вільному волевиявленню, ''жива жінка'', ''людина'' Тетяна Кучинська або Тетяна Василівна Кучинська. 

Я не несу відповідальності за створені державою, фізичними, юридичними особами чи структурами приватного чи публічного права будь-які персони, особи, фізичні та юридичні особи, за яких будь-яких громадян та платників податків, оскільки за них відповідають їхні представники, засновники та опікуни.

Я забороняю будь-кому, у будь-який спосіб зазіхати на моє життя та недоторканість мене, моєї душі, мого тіла та будь-якого мого майна, порушувати у будь-який спосіб мої права і свободи, принижувати мої честь та гідність, проявляти по відношенню до мене будь-яку дискримінацію, проявляти по відношенню до мене будь-яке фізичне, психічне, психологічне, моральне, матеріальне чи фінансове насилля, будь-яку фізичну силу, впливати на мою свідомість будь-якою інформацією, пропагандою, гіпнозом, нейролінгвістичним та іншим програмуванням або іншими видами впливу, в тому числі радіоелектронними та іншими хвилями із вишок чи ретрансляторів тощо. 

Забороняю здійснювати на мене будь-який тиск, лжесвідчити проти мене або зводити будь-які наклепи.

Забороняю проводити наді мною та над моїми духом, душою, психікою й тілом будь-які експерименти, брати будь-який біоматеріал та вирізати будь-які органи, проводити будь-які хірургічні або інші втручання в моє тіло без моєї особистої письмової згоди, використовуючи тільки мої персональні дані, отримані у будь-який спосіб із будь-яких джерел чи реєстрів. 

Забороняю затримувати мене, арештовувати мене або якимсь іншим чином обмежувати мою свободу на переміщення та спілкування. 

Забороняю без моєї письмової згоди поміщати мене будь-куди: в  клініки, лікарні експериментальні центри, тюрми та інше.

Забороняю будь кому затримувати або забирати будь-яке моє майно, майнові права, використовувати мій особистий підпис чи автограф. 

Будь-які мої підписи, поставлені власноруч під будь-якими документами (окрім документів, засвідчених нотаріально або при свідках), я можу відзивати у випадку та в зв'язку з тим, що вони були поставлені під тиском і вимогою зі сторони посадових осіб як підтвердження будь-яких документів, правові умови та наслідки яких мені не були роз'яснені посадовою особою; тому через втрату довіри, повністю і безповоротно я свідомо анулюю усі акцепти, прийняті від запропонованих мені оферт, оскільки вони були нав'язані мені з порушенням чинного законодавства, шахрайським шляхом, із порушенням моїх прав і свобод, та вважати їх недійсними і незаконними, а їх виконавців - порушниками законів.

Я забороняю свідомо порушувати чистоту та цілісність природи, усіх її ресурсів, забруднювати навколишнє середовище викидами будь-яких шкідливих відходів, впливати на природу будь-якими неприродними втручаннями, в тому числі забороняю знищувати ліси, змінювати напрям річок, лінії континентального шельфу, здійснювати викиди шкідливих речовин в атмосферу та чинити будь-які експерименти над людьми (без їхньої згоди), тваринами, рослинами, повітрям, водою, кліматом, землею, надземними чи підземними просторами.

Дане волевиявлення проголошено на підставі божественного права, природного права факта мого народження та свідомої життєдіяльності, міжнародного публічного права, а саме: 

Я нагадую, що держави-члени ООН зобов'язалися діяти спільно у співпраці Об'єднаних Націй в загальній повазі та дотриманні основних прав і свобод людини.

Мої роди - споконвічні та безмежні - жили на усіх землях Союзу слов'янських родів. Я не признаю ніяких обмежень, не признаю ніякий поділ моїх великих родів на національності, нації й частини.

Я закликаю свій рід та свій народ: усвідомте себе людьми, встаньте і об'єднайтеся для братства то відновлення, бо це наша земля і наш світ. Я, як і кожна людина - її суверен - носій вищої влади, даної мені, нам від народження. Я - істинна власниця та розпорядниця землі моїх предків, я маю усі права і свободи людини на землі із момента свого народження. 

Щоб запобігти підміні понять, будь-яке слово, словосполучення, речення або зміст мого волевиявлення можу тлумачити тільки я і ніхто інший, отже право трактовки даного волевиявлення лишається виключно за автором, яким є я, жива жінка в міжнародному статусі людини (із збереженням усіх прав і свобод), із ім'ям Тетяна по батькові Василівна із прізвищем Кучинська.

Ніщо в справжньому волевиявлені не може бути жодним чином трактовано як надання будь-якій державі, установі, групі осіб чи окремим особам права (без моєї свідомої письмової згоди, засвідченої нотаріально чи при свідках) займатися будь-якою діяльністю щодо мене, чинити правочини й діяти на обмеження чи порушення будь-яких прав і свобод, викладених мною у даному волевиявленні.


Немає коментарів:

Дописати коментар