четвер, 8 вересня 2016 р.

Ейнштейн був правий: 10 дивовижних думок видатного фізика про науку і цінності

Результат пошуку зображень за запитом "Ейнштейн фото"
Вчені міжнародного проекту LIGO оголосили про історичне відкриття - їм вдалося підтвердити існування гравітаційних хвиль, передбачених 100 років тому Альбертом Ейнштейном.
 Ми вирішили пригадати кілька дивовижних думок цього видатного фізика про науку, людей, цінностях, цивілізації і любові.

Про неосяжність світу

Природа показує нам тільки хвіст лева. Але я не сумніваюся, що є і сам лев, хоч ми і не можемойого побачити через його гігантські розміри.

Про уяву і знання

Уява набагато важливіше знань. Знання обмежені, тоді як уява охоплює цілий світ, стимулює прогрес, дає початок еволюції. Вона і є головним фактором наукових досліджень.

Про труднощі в математиці

Не турбуйтеся про ваші труднощі в математиці. Повірте, мої все одно більше.

Про ідеї та інтуцію

Нова ідея приходить раптово і, скоріше, інтуїтивно. Але інтуїція - це результат вашого попереднього інтелектуального досвіду.

Про цивілізації

Весь наш хвалений технологічний прогрес і цивілізацію в цілому можна порівняти з сокирою в руках патологічного кримінального злочинця. 

Про байдужість

Світ знищать не ті, хто творять зло, а ті, хто спостерігають за цим, нічого не роблячи.

Про любов і відданість людям

Нічого по-справжньому цінного не може виникнути з честолюбства або простого почуття обов'язку. Воно з'являється з любові і відданості людям і об'єктивним речам.

Про джерела натхнення

Я ніколи не дивився на невимушеність і щастя як самоціль - ці базові основи я називаю ідеалами свинарника. Ідеалами, які висвітлювали мій шлях і раз по раз давали мужність позитивно дивитися на життя, були Доброта, Краса і Істина. Без почуття спорідненості з людьми, без зв'язку з об'єктивним світом, вічно недосяжним в області мистецтва і наукової діяльності, життя видалося б мені порожнім. Прості результати людських зусиль - майно, зовнішній успіх, розкіш - завжди здавалися мені нікчемними.

Про освіту

Цінність освіти не в тому, щоб вивчити якомога більше фактів. А в тому, щоб натренувати мозок думати.


Про свій талант

У мене немає ніякого особливого таланту. Я просто пристрасно цікавий.

Немає коментарів:

Дописати коментар