середу, 24 серпня 2016 р.

ВІтаю тебе, моя Україно, із Днем незалежності!!!


25 років - це вік становлення людини! 

Ось і Україна нарешті відбулася як країна, народ якої відчув себе УКРАЇНСЬКИМ - сильним, могутнім, єдиним, здатним вистояти в нерівній боротьбі проти підступних ворогів. 
Так, Україна втратила своїх найкращих синів і доньок. Але їхня слава на всі віки буде достойним орієнтиром для усіх поколінь українців. 
Бо криця гартується в полум'ї!!!

У цей святковий день із мого серця линуть до мого народу найщиріші побажання сили і здоров'я, святої віри та наснаги, радощів та натхнення, сміливості та впевненості, розуму та шляхетності!

А нашим захисникам я бажаю бути міцними як криця, гарячими як полум'я та стійкими як Карпати! 

Ми - разом, ми - єдині, і ми переможемо!!! 
С Л А В А       У К Р А Ї Н І ! ! !


Немає коментарів:

Дописати коментар