суботу, 7 травня 2016 р.

СПОСОБИ І ТЕХНІКА ДЛЯ ПОЗБАВЛЕННЯ ВІД негативу МИНУЛОГО

Результат пошуку зображень за запитом "минуле фото"1. Згадайте конкретний випадок (подію, ситуацію, епізод), де був негатив. Якщо негатив зараз не відчувається - це не привід не згадувати, бо ваше его буде вас переконувати: «немає там негативу, все нормально, нема чого згадувати і розглядати цей випадок», тим самим приховуючи і посилюючи негатив.

2. Згадайте обставини, людей або істот, яких ви явно чи не явно звинувачували в тому, що цей випадок стався саме з вами.

Результат пошуку зображень за запитом "карма"3. Подивіться на цей випадок (подію, ситуацію, епізод) з розумінням (або хоча б думкою), що я сам притягнув це в своє життя - своїми думками, словами і діями, і що ніхто інший в цьому не винен.
Мені повернулося це по закону карми (закону причини - наслідка, відплати), все справедливо і по-чесному. Звинувачуючи іншого / інших (згадайте кого саме), я був неправий, бо не розумів закона карми, і через це нерозуміння я весь цей час завдавав шкоду собі і іншому, випромінюючи негатив в його сторону. Розглядайте випадок, думаючи так, до тих пір, поки не прийде полегшення і прийняття, що полягає в розумінні «я сам притягнув це, тому звинувачувати більше нема кого».


Результат пошуку зображень за запитом "карма"4. Попросіть подумки вибачення у того, кого ви звинувачували в тому, що цей випадок стався: "Пробач мені, я через свою зарозумілість вважав тебе винним у трагедії, вважав тебе причиною своїх проблем, а зараз я розумію, що це не так. Пробач, що я весь цей час думав і говорив про тебе погано, злився на тебе, ненавидів, бажав тобі зла. Я був неправий, пробач мене. Продовжуйте просити вибачення до тих пір, поки не відчуєте полегшення і відпускання - у вас більше немає претензій до цієї людини, ви не тримаєте на нього зла, немає бажання обговорювати його з кимось, скаржитися на нього, і ви більше не вважаєте його причиною своїх проблем. І пробачте собі необдумані помилкові дії: "Так, я був неправий, що так думав і помилявся. Тепер я знаю всю правду, я вивчу цей урок."


5. Щиро побажайте світлого щастя і міцного здоров'я тій людині, яку ви раніше вважали причиною своїх неприємностей. 


6. Подякуйте Богу (Вищим Силам, Всесвіту, усьому живому) за те, що у вас з'явилася можливість зрозуміти, прийняти і відпустити цей прикрий випадок і вивчити наданий урок, здобувши потрібний життєвий досвід.

Ця техніка - просто шаблон. Комусь він сподобається і повністю підійде, а хтось переробить його під себе. Адже справа тут не в словах і виразах. Головне, щоб це реально допомагало позбутися негативного вантажу минулого і сприяло духовному зростанню.

Швидкого і легкого вам позбавлення від негативу!

Немає коментарів:

Дописати коментар