неділю, 8 травня 2016 р.

10 настанов випускникам від 5 успішних особистостей

Результат пошуку зображень за запитом "выпускники фото"
В американських університетах є хороша традиція: перш ніж отримати диплом, випускники вислуховують останні настанови від фахівців, що відбулися в різних областях, вчених або навіть знаменитостей.


Добірка напутніх промов, які стануть в нагоді кожному з випускників.

▫ Стів Джобс - засновник компанії Apple

Одне з найвідоміших повчань було зроблено Стівом Джобсом в 2005 році перед випускниками Стенфордського університету.

«Ваш час обмежений, тому не витрачайте його, проживаючи чуже життя. Не попадайтеся в пастку догми - не живіть чужими думками. Не давайте шуму чужих думок заглушати власний внутрішній голос. І головне - майте мужність слідувати своєму серцю і розуму. Вони якимось чином вже знають, ким ви повинні стати. це - головне. Все інше - вторинне».

«Потрібно знайти те, що ви любите, - і це вірно як для роботи, так і для особистого життя. Робота буде займати багато місця у вашому житті, а тому єдиний спосіб бути по-справжньому задоволеним життям - робити ту справу, яку вважаєш великою. А єдиний спосіб зробити велику справу - любити те, що ти робиш. Якщо ви ще не знайшли, що любите, - продовжуйте шукати, не заспокоюється. Як і з усіма справами серця: коли знайдете - зрозумієте, що це - те саме. І, як будь-які справжні стосунки, ці відносини з роками будуть тільки поліпшуватися. Так що шукайте. Не заспокоюється ».

▫ Білл Гейтс - мільярдер і засновник Microsoft

«Мати вчила мене: потрібно завжди намагатися зробити більше для інших. "Від тих, кому багато дається, багато чого і очікується", - любила повторювати вона. Я завжди це пам'ятаю».

«Миру наплювати на твою самооцінку. Життя буде вимагати закінчити справу до того, як ти відчуєш себе впевнено».

«Твоя школа, може бути, і покінчила з поділом на лідерів і невдах, але життя - ні! У деяких школах не ставлять поганих оцінок і дають стільки спроб, скільки тобі потрібно для правильної відповіді. Це не має нічого спільного з реальним життям ».


▫ Опра Уїнфрі - телеведуча

«Ось найважливіший урок, який я засвоїла за 25 років своєї кар'єри: нам важливо, щоб нас цінували. Ми хочемо, щоб нас розуміли. За роки роботи я провела більше 35000 інтерв'ю. І, кожен раз, коли вимикали телекамери, учасники моїх програм підходили і питали: "Я добре виступав?" Я чула ці слова і від президента Буша, і від президента Обами. Навіть блискуча Бейонсе задавала мені це питання!»

▫ Джоан Роулінг - письменниця, автор «Гаррі Поттера»


У 2008 році письменниця Джоан Роулінг звернулася з промовою до випускників Гарвардського університету, в якій розповіла про те, як колись вона, будучи матір'ю-одиначкою, що не спасувала перед труднощами і продовжила працювати над книгою, завдяки якій згодом і розбагатіла.

«Якби мене чекав успіх в чомусь іншому, можливо, я так і не набралася б сміливості досягти мети в тому, що я по-справжньому люблю. Невдача звільнила мене - мій головний страх уже здійснився, але я була жива, у мене була дочка, яку я обожнювала, а також стара друкарська машинка і великий задум. Впавши на саме дно, я почала будувати життя заново, а кам'янисте дно стало відмінною основою для фундаменту ».

▫ Йосип Бродський - поет, прозаїк і перекладач


Промова поета Йосипа Бродського, який виступив перед випускниками університету Мічігану в 1988 році, викликала фурор і викликала безліч неоднозначних думок. Однак сам поет ніколи не боявся громадської реакції, а його поради, наповнені і сумним, і радісним досвідом, стануть в нагоді в усі часи.

«Намагайтеся розширювати свій словник і звертатися з ним так, як ви поводитеся з вашим банківським рахунком. Приділяйте йому багато уваги і намагайтеся збільшити свої дивіденди. Мета в тому, щоб дати вам можливість виразити себе якомога повніше і точніше; одним словом, мета - ваше рівновага. Бо безмірне накопичення невимовленого, невисловленого 
належним чином бажання може призвести до неврозу».

«Яким би огидним не було ваше становище, намагайтеся не звинувачувати в цьому зовнішні сили: історію, державу, начальство, расу, батьків, фазу місяця, дитинство, несвоєчасну висадку на горщик і так далі».

«Взагалі, намагайтеся поважати життя не тільки за його красу, а й за його труднощі. Вони складають частину гри, і добре в них те, що вони не є обманом. Всякий раз, коли ви в розпачі або на межі відчаю, коли у вас неприємності або труднощі, пам'ятайте: це життя говорить з вами єдиною добре їй відомою мовою».

Немає коментарів:

Дописати коментар