пʼятницю, 11 січня 2019 р.

Моя вдячність не має меж

Результат пошуку зображень за запитом "дякую фото"
У такий гарний день щиро дякую Богу і моїм батькам за те, що я живу, а моїй сім'ї - за те, що живу гарно! Дякую вам за прекрасні моменти у житті та приємні спогади.
Щиро дякую моїм чудовим друзям і колегам - і колишнім, і теперішнім - за
задоволення працювати з ними в одній команді, за їхні чуйність, мудрість та дружню підтримку. Окрема подяка Пономарьовій Галині Анатоліївні - за її велике серце і материнську турботу.

Дякую моїм учням за щастя бачити їхні розумні оченята та щирі посмішки, дякую за їхні прикладені зусилля та старанність, які дають мені можливість отримувати задоволення від улюбленої оцінки "Молодець! 12".
Дякую моїм учням за усі ті нестандартні ситуації, якими вони мотивували мене знаходити з них гідний вихід, стимулюючи видумувати нові підходи і стратегії. Дякую батькам дітей за дієву співпрацю, підтримку і зворотний зв'язок. 
Велика подяка моїм колишнім учням та їхнім батькам: ви усі - моя безмежна родина.

Окрема подяка моїй надзвичайній учениці Маші, моїй улюблениці, за її абсолютну довіру і найкращі успіхи. 

))) Мої дорогі!!! Завжди квітуйте здоров'ям, щастям і радістю!!! І нехай кожен ваш день приносить вам нові звершення, задоволення, втіху та впевненість!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар