неділю, 22 жовтня 2017 р.

Що означає "Осім Хаїм": “Насолоджуватися життям: тут і зараз!”


... світ навколо мене заграв зовсім іншими фарбами...
І я нарешті по-справжньому зрозуміла, що означає Осім Хаїм: “Насолоджуватися життям: тут і зараз!”

Багатство – це не те, в якій шубі ти ходиш, на якій машині ти їздиш і який крутий телефон у тебе в руках!
Багатство – це живі батьки, здорові діти, надійні друзі і міцне плече коханої людини!
Якщо ви здатні бачити, ходити, говорити, любити і щоранку вставати з ліжка – ви казково багата людина!
Скаржачись на життя, подумайте про тих, хто рано з нього пішов …
Скаржачись на чоловіка, уявіть, скільки дівчат мріють вийти заміж …
Скаржачись на своїх неслухняних дітей, подумайте про тих, хто кожен день молить Бога про їхнє народження …
Цінуйте те, що маєте!
Є три пастки, які крадуть радість і мир: жаль за минулим, тривога за майбутнє і невдячність за сьогодення …
Протягом усього мого життя я завжди боюся втратити людей, яких я люблю.
Іноді я задаюся запитанням, чи є хоч хтось, хто так само боїться втратити мене?
Якщо вам вдасться знайти когось, з ким ви можете обійнятися і заплющити очі на весь світ, – вам пощастило!!!
Іноді дива бувають такими крихітними, що люди їх просто не помічають …
Люди – дивні істоти … Гидоти роблять один одному, а прощення просять у Бога …
“Ми народжуємося з криком, вмираємо зі стогоном …
Залишається лише жити зі сміхом … ” (В. Гюго)

Уривок з тексту 
"Мені було трохи більше сорока, коли я дізналася, що на питання: «Чим ви зараз займаєтеся?» можна відповідати…"

Немає коментарів:

Дописати коментар