вівторок, 28 червня 2016 р.

Вітаю усіх Українців з Днем Конституції України !!!!!


Я — українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу, 
На гордий прапор золотисто-синій, 
На щастя жити у такій країні.
Я — українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю, 
Що людство рятували від руїни, —
Синів і дочок, гідних України.
Я — українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати, 
На незалежну та міцну державу, 
На все, що гарантовано по праву.
Я — українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву, 
Та дух свободи набирати в груди.
Я — українець. Був ним, є, і буду!

Igor Siverov



КОНСТИТУЦИЯ УКРАІНИ ПОНАД УСЕ ! І ми маємо це ЗНАТИ!!!

Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

{Офіційне тлумачення положення частини другої статті 5 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 6-рп/2005 від 05.10.2005, № 6-рп/2008 від 16.04.2008}

Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.

Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.


Немає коментарів:

Дописати коментар