суботу, 21 листопада 2015 р.

"ТОМУ ЩО"


Як не гірко це розуміти, але ми приречені на програш завжди, коли захищаємося поясненням " Тому що так сталося"... 
Нам всім дуже важко зрозуміти це і ще складніше навчитися жити без рятувального "ТОМУ ЩО". 
Наприклад: "я не зробила, бо забула", "у мене недостатньо часу для того, щоб зайнятися собою!, "У мене все погано на роботі, тому що мій керівник (чи підлеглий) нічого не хоче робити", " у мене недостатньо грошей, тому що економіка в занепаді". тощо...
Всюди, де ми шукаємо ті чи інші причини своєї поведінки (чи свого стану), у нас немає шансів ВПЛИВАТИ НА СИТУАЦІЮ! І тоді нажаль, ми точно приречені на поразку... Як ясно і те, що ми обов'язково будемо незадоволені! Мені було дуже непросто ЦЕ зрозуміти...  Тому, на мій погляд, треба шукати причини поразок в собі, цим самим давать СОБІ шанс керувати ситуацією, що значить володіти нею і, за великим рахунком, своїм життям... ))) А ще -- наважитися і навчитися жити без цього самого "ТОМУ ЩО"... І бути керманичем свого життя і будівником свого успіху! 

А ви як вважаєте?

Немає коментарів:

Дописати коментар