вівторок, 14 листопада 2017 р.

Вустами малюка говорить істина?

Пов’язане зображення
Іноді з дітьми варто поговорити тільки для того, щоб дізнатися щось нове. Дитяча безпосередність, фантазія і жива уява допомагають малюкам вийти з будь-якої ситуації. Вони завжди відкриті новому, не скуті рамками і правилами, та й оптимізму у маленьких діточок хоч відбавляй!

Таке враження, що вони до всього ставляться як до веселої гри, без зайвих сумнівів і переживань, і саме це дає їм величезну перевагу перед нами, дорослими. Нам є чому у них повчитися. Тож починаємо?



 ***
Син заснув на дивані, тато вирішив перекласти його в ліжечко.

Взяв обережно на руки, а синуля крізь сон:

- Поклади, де взяв.
***
Тимоха (2 роки) довго сидить на горщику. Я:

- Тім, як справи?
- Добре.
- Ти справився?
- Ні.
- А що тоді «добре»?
- Добре, що я в світі живу!
***
Гоша (3,5 роки) хворіє. Приходить лікар:

- Ну, Гоша, і чим ти примудрився захворіти?
Гоша дуже діловито:
- Ми з мамою теж хотіли б це знати.
***
Чоловік миється. Син підбігає до мене і питає:

- Мама, ти коли-небудь бачила нашого тата голим?
- Ну, е-е ...
- Іди швидше, подивися на цей жах!
***
Дитина дивиться виступ оперного співака і каже: «А ми коли в садку так кричимо, нас дуже сварять ...»
***
Синуля за місяць до Нового року видає мені: «Мамо, ти поки що цукерки не купуй - побережемо зуби».
***
Ромка (5 років) цікавиться:

- Тату, ти хіба боягуз?
- Ні, я не боягуз.
- А чому ти спиш з мамою? Боїшся, значить, спати один?
***
«Мама, прив'яжи мене до фартуху, я посуд буду мити!»
***
- А ми з Данилом сьогодні билися! Він мене бив, а я - його!
- Чому ж ви билися?
- Ми билися за перше місце по хорошій поведінці!
***
Наташа (3 роки):

- Мама, а чому ти мене нікуди не віддаєш?
- А куди тебе треба віддати?
Відповідає радісно:
- Або заміж, або в балет!
***
Дочка (7 років) дивиться Animal Planet і питає: «Мамо, а що це за тварини - волонтери?»
***
Сєва, 3 роки.

Перевіряємо слух у лікаря в поліклініці. Лікар пошепки:
- Цукерка.
Сева, теж пошепки:
- Мені не можна - алергія ...
***
Синові було 6 років. Уважно дивиться на манікюр виховательки.
- Ольга Олександрівна, у Вас такі нігті довгі ...
- Так. Подобається?
- Подобається. Напевно, по деревах лазити добре....
***
Дочці 5 років. Приходить з садочку засмучена. Перше заняття з читання. У дитини не виходить.
- Дура, я дура! - майже ридає моє чадо, стоячи перед дзеркалом.
Потім раптом затихає, дивиться у дзеркало уважно, замислюється ... і вже зовсім спокійно каже:
- Але яка гарненька ...
***
Син, погладжуючи кицьку по мордочці, граючи, примовляє: «Мусенька, а ти знаєш, в людському світі жінки з вусами не дуже-то і цінуються!»
***
Уляні 3 роки. Сидить з іграшковим фонендоскопом в руках:
- Я ловлю рибу!
- Уля, це ж для доктора!
- Гаразд, я доктор. Що вас турбує?
- Так, ось, горло болить. Ви можете допомогти?
- Не можу.
- Чому!?
- Я рибу ловлю ...
***
П'ятирічна донька - мамі, яка приміряє нову шубу:
- Мамо! Яка ти в цій шубці красива!
- Правда? ... - зраділа мама.
- Правда. Ти в ній на вівчарку схожа!
***
Моїй сестричці було 4 рочки. Вона довго слухає, як сперечаються мама і тато, а потім каже: «Тату, роби як хочеш, але тільки як мама сказала».
***

Перекладено за джерелом

Немає коментарів:

Дописати коментар