четвер, 15 грудня 2016 р.

😄 Ще трошки позитиву ВІД ДІТЕЙ 😆

Результат пошуку зображень за запитом "діти гумор фото"
Вранці, нафарбована, виходжу. Дочка Ліза (4 роки) побачила мене і з захопленням говорить:

- Мама, яка ти красива. Розфарбована, як клоун.


*************
Шестирічний син нічого не розуміє з того, що говорить його однорічний брат, і питає: «Мамо, ти впевнена, що він наш?»


*************
Дочка (2 з половиною роки):

- Папа, не ходи на роботу, залишися з нами.
- Наташа, але, якщо тато не буде ходити на роботу, нам не буде чого їсти.
- Саме так. Папа все з'їсть.

************
Дитина дивиться виступ оперного співака і каже:

- А коли ми в садочку так кричимо, нас лають ...

************
Поліна (3 з половиною роки) пробує з супу квасолю:

- М-м-м ... Картошечка всередині ...

************
Гуляю з п'ятирічним сином у парку. На каруселях біля нас метушиться інший карапуз, мабуть, трохи старше. Його бабуся, яка з ним гуляє, постійно вигукує:

- Едік, акуратніше! Едик, не зачепи хлопчика, він ще маленький!
І далі в тому ж дусі ...

Йдучи з парку, син тихо питає:
- Мама, а Едик - це ласкаве ім'я, так? А повне - Едіот?

Добре, що бабуся не почула ...

************
Льоша (4 роки) запитує:

- А баба Світлана куди поїхала?
- У Верхотуру.
- А це на нашій планеті?

************
Дитина (9 років):

- Мама, чому в усіх дитячих лікарнях намальований Айболить? Він же ветеринар!

************
- Не хочу в садок, там мене дітки ображають, штовхають ...
- Прямо всі-всі ображають? Невже ти в садку ні з ким не дружиш?
- Я тільки з Колею дружу. Він хороший хлопчик і мене не ображає. Я йому сніг на голову покладу і лопаткою пристукаю, а він не тікає і не штовхається....

************
Син Михайло (3 роки):

- Папа, не 
вбивай комара. Раптом це князь Гвідон летить!

************

- Мама! Іди швидше туди! Я там велику драбину ненароком перекинув ...

- Ось тато дізнається ... Він тобі дасть!

- Папа вже знає - він на люстрі висить !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар